Myšlienky pri výbere a kúpe autohifi

Myšlienky pri výbere /kúpe/ autohifi a ich montáži
Keď sa v nás zrodí myšlienka/rozhodnutie, že by sme chceli kúpiť či dať namontovať novú hifi zostavu do auta, /veď práve tam trávi čas väčšina nás/zrazu nevieme kadiaľ sa pohnúť, vzbudia sa v nás obavy, čo ak za ťažko zarobené peniaze nekúpime to najlepšie?
Každého prvý nápad je Google, alebo iné vyhľadávače a jednoducho hľadáme. Po zobrazení niekoľkých úspešných výsledkov sa chytíme telefónu a na základe takto zistených informácií sa snažíme rozhodnúť.
Pravda dôležité je, aby sme našli danú montážnu dielňu /obchod/, ale odkiaľ zistíme, že je odborne dostatočne spôsobilá, alebo pre nás príliš drahá?
 
Podľa čoho sa riadiť:
***  zistime si od kedy v tomto odbore pôsobí na trhu daná firma
***  veľavravným dokážu byť aj dosiahnuté výsledky firmy - veľa firiem sa prezentuje na autohifi súťažiach na Slovensku aj v zahraničí.
Má význam v danej firme zisťovať, aké úspechy dosiahli? Stali sa dosiahnutými výsledkami súťaženia schopnými  vo svojom odbore?
Keď pri návšteve vidíme vystavené trofeje, oplatí sa informovať o ich pôvode /kde a na akých súťažiach ich získali /?.Odpovede nie vždy zaručia garanciu, ak sa po prvotných úspechoch ďalšie nedostavili.  Na internete sú dostupné všetky výsledky autohifi súťaží.
***  na internete si pozrime referencie na daný produkt
***  náš čas na zbieranie informácií sa oplatí tráviť hlavne na nezaujatých stránkach a tiež hľadať aj také predajne, ktoré nie sú zaujaté danou predávanou značkou, pretože predajne s ponukou jednej - dvoch značiek vám ponúknu iba nimi distribuované produkty. V mnohých prípadoch z tohto dôvodu nie sú schopní zabezpečiť a uspokojiť požiadavky zákazníka.
***  je dobré využiť možnosť vypočuť si predvádzacie auto/autá firmy. V prípade ak nie je takáto možnosť, odhaľuje nepresvedčivosť a nezáujem. Každý, kto pôsobí v tomto odbore by mal mať aspoň vo vlastnom vozidle niečo "šťavnaté" vypočutia schopné.
*** ak nás toto všetko ešte nepresvedčilo, oplatí sa hľadať ďalej.